tiistai 29. joulukuuta 2015

Joululahjat 2015

Moi! 
Nyt pikainen joululahjaesittely. Sain paljon muutakin näiden kosmetiikkatuotteiden lisäksi esim. taulutelevision ja 6 kpl Iittalan Teema-astiaston mukeja, mustina, tottakai!

 Sain aivan ihanan lahjan rakkaalta äidiltäni. piCture pOlishin Paris on ollut himotuslistallani kauan. Arvatkaa v*tuttiko kun tämä ihanuus meni ohi kerran kynsikoristekirppiksellä? Todellakin v*tutti!
Mutta nyt se on minun ja ensimmäiset kynnetkin on tällä jo tehty.
 2 Lorealin lakkaa nrot 834 ja 303. Tässä on hauska juttu. Laitoin ennen joulua kynsikoristekirppikselle myyntiin tuon 303. Olin kahden vaiheilla laitanko vaiko en. Noh, nyt sitä ei tarvitse miettiä koska nyt on myynnissä ja yksi minulla! Keltainen lakka on aivan ihana! Just sen sävyinen mitä mulla ei kokoelmissa ole!
 Sitten Dollish Polishin Rock The Casbah. Aivan ihana glitterlakka. Pohajn väri on vaalean oranssi ja glitterit puna-oranssi-keltaisia. Glittereitä on runsaasti mikä on todella hyvä.
 piCture pOlishin #10 sivellin. Aivan MAHTAVA! En ikinä ole saanut näin tarkkaa jälkeä, en varsinkaan vasemmalla kädella! Vau! Mun on pakko varmaan hankkia ainakin se vesimarmorointijuttu :D
Viimeisenä kosmetiikkatuotteena Oriflamen käsienhoitosetti joka sisältää rasvan, kuorintaaineen ja nesteen jota laitetaan veteen ja pidetään käsiä siellä. Tämä on aivan mahtava lahja varsinkin talvella kun käteni näyttävät TODELLA kuivilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti